Bemötande är allt
Något som verkligen förvånade mig var när det plingade på dörren på eftermiddagen och ett blombud stod utanför. Jag har nog aldrig sedan vi flyttade in för fem år sedan fått blommor på det viset. Det visade sig att min kritik gällande ett besök och fel prissättning på en blomsteraffär (som jag mailade om för ganska länge sedan och faktiskt hade glömt lite) fick butikschefen att vilja kompensera mig lite extra, och eftersom jag alltid lämnar min adress i mailen så kunde det bli ett spontant blombud, och bland blommorna låg dessutom ett presentkort på 300 kr. Oväntat, men ack så roligt och ett bra bidrag inför julshoppingen! Tusen tack för detta Blomsterlandet. Återigen visar det sig att butiker, även större kedjor, uppskattar att få höra vad som är bra och inte så bra, det hjälper dem att bli bättre. Detta gjorde verkligen min dag och jag tycker att det framgår rejält att man månar om sina kunder när de ansvariga gör så här.
